نوشته شده توسط : mahsa

مرکز تعمیر پکیج دیجی امداد

یکی از مهم ترین قسمت های ساخت خانه، نصب پکیج برای تغییر دمای آب در شرایط مختلف است. این بسته ها ممکن است به مرور زمان و به دلایل مختلف دچار مشکل شوند. برای تعمیر پکیج ها می توانید به نمایندگی تعمیر پکیج دیجی امداد رسن مراجعه کنید و کار تعمیر را به آنها بسپارید.

 

 

 

قسمت های مختلف یک خانه که در کنار هم محیطی آرام را برای زندگی افراد تشکیل می دهند، بسیار متنوع هستند. امروزه برای ایجاد محیط زندگی مناسب در منازل از انواع پکیج ها استفاده می شود. از انواع این پکیج ها می توان به پکیج های تنظیم دمای آب اشاره کرد.

 

 

 

تعمیرات پکیج دیواری یکی از مهم ترین قسمت های آموزشی چند دهه اخیر است که روز به روز اهمیت آن بیشتر احساس می شود. به همین دلیل باید به دنبال بهترین نوع آموزش تعمیر پکیج باشیم. مرکز تعمیر پکیج در نقاط مختلف استان تهران این وظیفه را به خوبی انجام می دهد و تمامی کارهای لازم برای تعمیر پکیج را برای شما انجام می دهد. اما نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که همیشه نمی توان این پکیج ها را برای تعمیر به مکان های تعمیر بسپارید، به همین دلیل باید به دنبال راهی برای تعمیر پکیج دیواری در منزل باشیم. با آموزش تعمیر پکیج تهران دیواری دیگر، تعمیرات خود را با خیال راحت در خانه انجام دهید!

 

 

 

بسیاری از افراد به دنبال محل مناسبی در اینترنت برای تعمیر پکیج خود می گردند. اما متاسفانه ممکن است این مراکز نتوانند در مدت زمان کوتاهی پکیج شما را تعمیر کنند. پس بهتر است نکاتی را در مورد تعمیر پکیج تهران برای موارد بسیار ضروری بدانید. آموزش تعمیر پکیج در اینترنت بسیار رایج است. البته قصد داریم در مورد آموزش تعمیر پکیج دیواری صفر تا صد توضیحات جامعی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم زیرا آموزش تعمیر پکیج دیواری از جمله تعمیر پکیج بوتان یکی از مهم ترین آموزش ها در زمینه تعمیرات شخصی در منزل می باشد.

 

   تعمیر انواع پکیج ها کار بسیار دقیقی است که دقت و مهارت بسیار بالایی را می طلبد و افراد فاقد مهارت کافی در این زمینه نه تنها در رفع ایرادات فنی کوتاهی می کنند بلکه باعث آسیب بیشتر به این نوع پکیج ها و تعمیر پکیج تهران  می شوند. آنها کار را سخت تر می کنند. یکی از پرکاربردترین پکیج ها نوع دیواری آن است که به راحتی نصب می شود و فضای بسیار کمی را اشغال می کند و در بین انواع پکیج پرکاربردترین پکیج می باشد. برای تعمیر پکیج دیواری لازم است ابتدا قسمت بالایی پکیج را جدا کرده و با مشاهده و بررسی قسمت های اصلی آن ایراد فنی پیش آمده در سیستم آن را پیدا کرده و رفع نمایید. تعمیر پکیج تهران

 

پیشنهاد ما به شما این است که با مشاوران مجرب ما در دیجی امداد تماس بگیرید و سوالات خود را در مورد نحوه تعمیر پکیج تهران بپرسید. در برخی موارد، تنها با تنظیم قسمت خاصی از دستگاه یا ریست کردن آن، می توانید بسته را شخصاً تعمیر کنید. نمایندگی تعمیر پکیج دیجی عماد کلیه مناطق تهران اعم از تعمیر و سرویس و نصب پکیج را تحت پوشش قرار می دهد.

 

در این قسمت می خواهیم شما را با تعمیر پکیج تهران دیواری و مشکلات ساده ای که خودتان می توانید آنها را برطرف کنید آشنا کنیم. تا بدانیم در صورت شکست چه کنیم؟

 

پکیج دیواری برای عملکرد صحیح به چهار عنصر آب، برق، اکسیژن و گاز نیاز دارد. اول اینکه وقتی آب داخل پکیج نیست، امکان روشن کردن بسته وجود ندارد و چگونه بفهمیم که مقدار آب مورد نیاز به بسته بندی رسیده است یا خیر؟

 

در تمام بسته بندی ها از طریق ال سی دی کوچک روی صفحه و در آنالوگ ها به کمک عقربه فشار روی دستگاه می توان متوجه شد که دمای آب باید یک یا یک و نیم باشد و سپس خاموش شود. آب.

 

در مرحله بعد باید بررسی شود که برق وصل است یا دوشاخه از پریز جدا شده است.

 

در مرحله سوم باید گاز را چک کنید و از باز بودن آن اطمینان حاصل کنید، البته باید اکسیژن را هم در نظر بگیریم که یکی دیگر از عوامل مهم احتراق است، زیرا در برخی موارد فن ها مشکل دارند و احتراق به درستی انجام نمی شود. و آسیب جدی به شما وارد می کند.

 

برای تعمیر پکیج دیواری در مواقعی که فن ها از کار افتاده اند می توانید قسمت بالای پکیج را که دارای دو سوپاپ با درپوش پلاستیکی است مشاهده کنید و می توانید درپوش ها را باز کرده و دودکش را وصل کنید و از نشتی مجرای آن اطمینان حاصل کنید. .

 

تعمیر پکیج تهران با دیجی امداد رسان

 


:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahsa

نکات فنی درباره خرید قطعات پکیج دیواری – پکیج شوفاژ فن دار که دارای یک فن هوادهی در بخش اگزوز گازهای احتراق پکیج می باشند در شرایطی استفاده می شوند که یا پکیج در فضای باز ( مانند بالکن و پاسیو ) نصب شده باشد و یا بخشی از مسیر دودکش پکیج بصورت افقی ( بیش از 30 سانتی متر ) باشد.

 

به همين دليل پکیج فن دار معمولی معمولاً مجهز به يك دودكش مخصوص دوجداره مي باشد كه جداره داخلي آن دارای قطر 6 سانتيمتر مي باشد و دود دستگاه از طريق اين لوله به محيط بيرون تخليه مي گردد و قطر جداره خارجي آن 10 سانتيمتر مي باشد.

 

پکیج شوفاژ دو مبدله پکیج هایی هستند که به دلیل دارا بودن دو مبدل حرارتی, (یکی برای سیستم گرمایش رادیاتورها و یک مبدل برای تامین آب گرم مصرفی )جریان آب گرم در آنها پیوسته بوده که این امر باعث کاهش رسوب در مبدل و همچنین تامین آبگرم بیشتر می گردد.

 

خرید قطعات پکیج دیواری پکیج شوفاژ دو مبدله در شرایطی مورد استفاده قرار می گیرد که یا آب ورودی دارای سختی (املاح) زیاد باشد و یا زیربنای آپارتمان بیش از 120 متر باشد.

 

برای محاسبه تقریبی ظرفیت پکيج شوفاژ مورد نیاز، متراژ واحد مسکونی را در عدد 150 (کیلو کالری) و متراژ واحدهای اداری را در عدد 100 (کیلو کالری) ضرب می کنیم  (زیرا واحدهای اداری مصرف آب گرم چندانی ندارند)  .

 

استفاده از یک پکیج گرمایشی برای دو واحد اداری که مصرف آب گرم چندانی ندارند در صورت متناسب بودن قدرت گرمایش پکيج با متراژ واحدهای مذکور و رعایت برخی تمهیدات فنی قابل انجام است . اما در خصوص واحدهای مسکونی با توجه به محدودیت تامین آبگرم در پکیج ها و نیز امکان مصرف آبگرم همزمان در دو واحد مسکونی ، نصب یک پکيج گرمایشی برای دو واحد مسکونی هرچند متراژ کمی داشته باشند مناسب نیست.

 

برخی از مدل های پکیج های گرمایشی مجهز به سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی می باشند که برای فعال بودن این سیستم لازم است اولاً پکیج به برق متصل باشد ، ثانیاً فشار آب داخل پکيج حداقل یک اتمسفر باشد و ثالثاً گاز پکیج نیز وصل باشد.مزیت این پکیج ها اینست که امکان و قابلیت نصب در فضای باز و خارج از آپارتمان را دارند.

 

امروزه در بسیاری از ساختمانها ، سیستم تامین گرمایش واحدها عبارتست از (پکیج دیواری + رادیاتور) یا (پکیج دیواری + داکت اسپلیت) یا (پکیج دیواری + فن کویل سقفی) که برای تامین هوای گرم در فصل سرد سال باید آبگرم پکیج قادر به رسیدن و حرکت در کویل فن کویل یا داکت اسپلیت باشد. خرید قطعات پکیج دیواری

 

در اینصورت با توجه به محدود بودن هد یا فشار پمپ سیرکولاتور پکیج های دیواری (6ft) لازم است محاسبه قطر لوله ها و انجام  لوله کشی سیستم گرمایش از محل پکیج تا کویل فن کویل یا داکت اسپلیت دقیقا براساس جدول لوله کشی سیستمهای بسته و زیر نظر کارشناسان تاسیسات انجام پذیرد تا آب گرم پکیج قادر به رسیدن به کویل فن کویل و داکت اسپلیت باشد.

 

خرید قطعات پکیج دیواری را از مرکز فروش با کیفیت و به موقع دریافت کنید

 

آب گرم فوری، دائم و فراوان

مجهز به قطعات معتبر استاندارد:پمپ سیرکولاتور سه سرعته با کنترل‌های خودکار پیشگیرانه

شیر سه طرفه خودکار

دو مبدل حرارتی گرمایش و آب گرم مصرفی، دارای فن آوری توربولاتور و کمترین میزان رسوب پذیری

مجهز به سیستم‌های پیشرفته الکترونیکی و مکانیکی:مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار

سیستم آیونایز حفاظت از شعله

سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق

سیستم عیب‌یاب الکترونیکی

سیستم ضد یخ زدگی

سیستم ضد گریپاژ پمپ و شیر سه ‌طرفه

سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش

سیستم ایمنی محدودکننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش

سیستم کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه

سیستم احتراق آهسته قابل تنظیم

سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی

سیستم بای‌ پس خودکار

سیستم تنظیم خودکار جریان گاز

سیستم هواگیری خودکار

قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی

راندمان بالا، برابر با 90 %



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()