نوشته شده توسط : mahsa

دستگاه بادکن پت یکی از اولین تولید کنندگان انواع دستگاه بادکن پت در کشور می باشد. ما این امکان را برای خریداران این دسته از دستگاه های بسته بندی فراهم کرده ایم که بتوانند محصولات تولید داخل را با استانداردهای جهانی خریداری کنند. تمامی مراحل طراحی، ساخت، پشتیبانی، نصب و آموزش توسط کارشناسان کاملا حرفه ای انجام می شود. در اینجا به معرفی انواع باد کن، شرایط خرید و قیمت بادکن و انواع آن می پردازیم.

 

دستگاه بادکن چیست؟

دستگاه Blown Pet در واقع چندین عملیات برای تهیه ظروف پلاستیکی، بطری های آب، ظروف پلاستیکی غذا و ظروف دارو را به صورت پشت سر هم انجام می دهد. این دستگاه دارای قالبی است که در آن ظروف پت با حرارت دادن بدنه پریفرم خام گرم شده و سپس با دمیدن آن در قالب (قالب بدنه پت) که روی دستگاه بسته می شود، تغییر شکل می دهند. این ساده ترین توضیح در مورد نحوه عملکرد دمنده بطری است.

 

در ماشین های قالب گیری دمشی PET، ابتدا پریفرم ها با دیدن گرما با دمیدن آماده تغییر شکل می شوند. این موضوع توسط بخاری، کوره یا لامپ های مادون قرمز پوشانده می شود که با مکانیسم های مختلفی قابل انجام است. اگر عملیات گرمایش مواد اولیه صورت نگیرد، ادامه عملیات عملا بی اثر است. در واقع برای این کار از یک روش سیستماتیک استفاده می شود.

 

توالی کار در Pet Balloon بسیار مهم است. این دستگاه را می توان به دو مدل باد کن اتوماتیک و بادکن خانگی دستی تقسیم کرد. اما انجام توالی در هر مرحله که شامل قرار دادن پریفرم PET در دستگاه، حرارت دادن، انتقال به داخل قالب، دمیدن هوا، خنک سازی و خروج از قالب هوا می باشد، باید با دقت انجام شود.

 

بادکن پت خرید

تولید کنندگان انواع محصولات غذایی، آشامیدنی، دارویی و بهداشتی از مشتریان بادکن پت هستند. اگر این مراکز تولید بالایی داشته باشند، خرید ظروف پلاستیکی آماده برای آنها مقرون به صرفه نخواهد بود. بنابراین، گزینه دوم این است که یک بادکن پت خانگی تهیه کنید. با توجه به اینکه این دستگاه در داخل کشور توسط شرکت پارت پت تولید می شود، در دراز مدت هزینه های تولید کاهش یافته، سرعت تولید افزایش یافته و سرمایه گذاری برمی گردد.

 

بادگیر باید با توجه به نوع، مواد و میزان تولید در روز تهیه شود. به همین دلیل قیمت تورم ممکن است با توجه به این عوامل افزایش یا کاهش یابد. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید از مشاوره تخصصی کارشناسان ما در برزین بهره مند شوید. همچنین قبل از خرید می توانید به خط تولید و کارخانه برزین مراجعه کرده و از آموزش رایگان این دستگاه ها بهره مند شوید.

 

قیمت دستگاه بادکن پت برای تولید بطری های پلاستیکی

قیمت دستگاه بادکن پت بسته به نوع دستگاه و ظرفیت آن متفاوت است. ابتدا باید نوع و مدل بادکن بطری مورد نیاز هر مشتری مشخص شود سپس با توجه به نوع دستگاه قیمت تعیین شود. قبل از خرید بادکن پت، نوع ظرف یا بطری مورد نیاز، حجم آن و اندازه دهانه بطری باید مشخص شود.

 

به عنوان مثال اگر بطری پت مورد نظر شما بین 100 سی سی تا 2.5 لیتر است، دستگاه قالب گیری بادی PET MP880 با قالب دو طرفه مناسب است. این دستگاه ظرفیت تولید 800 بطری را دارد. اما اگر ظروف مورد نیاز 3 تا 6 لیتر باشد می توان از دمنده مخزن MP880 با ظرفیت 400 استفاده کرد. در تعیین قیمت بادکن پلاستیکی، هر چه اندازه بطری بزرگتر باشد، بادکننده بزرگتر و در نتیجه قیمت آن گرانتر می شود.

 

انواع دستگاه بادکن پت

دمنده های پت در دو دسته کلی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید می شوند. قیمت بادکن نیمه اتوماتیک ارزانتر است اما نیاز به اپراتور دارد. در ادامه به معرفی کامل هر یک از این دستگاه ها می پردازیم.

 

بادکن نیمه اتوماتیک

بادکن اتوماتیک

 

با برزین خاص باشید

 


:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahsa

 

تعمیر پکیج بوش که یکی از برندهای معروف و فوق العاده محبوب در بازارهای ایران می باشد قطعا اولین گزینه برای رفع خرابی دستگاه می باشد. تعمیرات پکیج در صورت انجام خدمات دوره ای پکیج قطعا به راحتی و در مدت زمان کوتاهی انجام خواهد شد، از طرفی هزینه تعمیرات نیز برای کاربران پکیج خانگی بسیار معقولتر و به صرفه تر خواهد بود.

 

از این رو مرکز تعمیرات الکترو سرویس به عنوان یکی از نمایندگی های مجاز و حرفه ای تعمیر پکیج در کشور، امکان ارائه خدمات آنلاین، حضوری و تلفنی را برای کاربران پکیج های بوش در کشور فراهم کرده است. چنانچه در هر زمان و هر ساعت از شبانه روز با مشکل یا مشکلی در عملکرد پکیج مواجه شدید می توانید بدون اقدام خاصی با کارشناسان مرکز تعمیرات الکترو سرویس تماس بگیرید.

 

تعمیر پکیج تخصصی بوش پس از نصب و سرویس پکیج آخرین و قطعی ترین راه برای رفع مشکلات رایج دستگاه می باشد. تعمیرات پکیج بوش تنها در صورتی موثر خواهد بود که توسط تعمیرکاران پکیج بوش انجام شود. کارشناسان مرکز خدمات الکترو، تکنسین های تعمیر پکیج دیواری بوش در محل کار یا منزل شما هستند. برای اطلاع از قیمت پکیج بوش می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

 

بهترین نمایندگی تعمیر پکیج دیواری بوش

مرکز تعمیرات الکترو خدمات قطعا به عنوان بهترین نمایندگی خدمات و تعمیر پکیج فوق تخصصی بوش در تهران با سابقه بیش از 10 سال در زمینه عیب یابی و تعمیرات شناخته می شود. انجام کلیه مراحل تعمیرات پکیج بوش در تهران (در تمامی مناطق تهران) امری است که این مرکز را به یک مرکز حرفه ای تبدیل می کند.

تعمیر پکیج شوفاژ دیواری بوش در تهران کاملا طبق متدهای روز دنیا انجام می شود و در این بین می توانید بهترین خدمات ارائه شده توسط تکنسین های مربوطه را مشاهده نمایید. برای دریافت شماره تلفن شرکت پکیج بوش با کارشناسان مرکز تعمیرات الکترو سرویس تماس بگیرید. در این مرکز مراحل تعمیر پکیج بوش در منزل به سرعت و به راحتی انجام می شود.

 

نمایندگی مجاز تعمیر پکیج دیواری بوش در تهران

الکترو سرویس یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیر پکیج بوش با داشتن تکنسین های ماهر و مجرب در تمام نقاط تهران آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. جلب رضایت مشتری یکی از اهداف اصلی این مجموعه می باشد. راهنمای تعمیر پکیج بوش در تهران تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

 

 

آیا تعمیر پکیج دیواری بوش مقرون به صرفه است یا خرید پکیج بوش؟

این سوال هر روز توسط بسیاری از مشتریان پرسیده می شود. با توجه به قیمت سرویس پکیج دیواری، پاسخ این سوال با بازرسی و تشخیص تعمیرکار مشخص می شود. اگر پکیج قابلیت تعمیر و استفاده مجدد را داشته باشد، هزینه های آن بسیار مقرون به صرفه تر از خرید پکیج جدید یا تعویض آن خواهد بود.

 

تعمیر پکیج دیواری بوش

تعمیر پکیج دیواری بوش به عنوان یکی از برندهای مطرح در بازار ایران به صورت حرفه ای در منازل قابل استفاده است، پکیج دیواری که به عنوان اصلی ترین وسیله گرمایشی در منازل مورد استفاده قرار می گیرد مانند بسیاری از لوازم خانگی گاهی اوقات دچار مشکل یا آسیب می شود. تبدیل شد.

 

بنابراین سرویس آشنایی با مشکلات رایج پکیج بوش و همچنین آشنایی کامل با دفترچه راهنمای پکیج به شما کمک می کند تا سریعا مشکل ایجاد شده برای پکیج را برطرف نمایید. البته در نظر داشته باشید که برند بوش در حال حاضر به عنوان یکی از محبوب ترین برندهای پکیج در ایران شناخته می شود و در ساخت و ساز ساختمان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

بنابراین مهارت و مهارت لازم در تعمیر پکیج اصلی ترین پارامتری است که در نهایت منجر به موفقیت در مراحل عیب یابی و عیب یابی می شود. یکی از ویژگی های متمایز یک تعمیرکار پکیج داشتن تخصص و مهارت کافی در زمینه تعمیرات و خدمات تعمیر پکیج دیواری به صورت حرفه ای و کاملا مسلط می باشد.

 

تعمیر برد پکیج بوش

عواملی که باعث مضر بودن تعمیر برد پکیج رت بوش می شود مربوط به دمای پایین آب، خاموش و روشن نشدن پکیج، کد خطای F0 می باشد. عمدتاً در صورت بروز چنین علائمی، دستگاه نیاز به تعمیر برد پکیج بوش دارد، زیرا این قطعه از حساسیت بالایی برخوردار است و امکان تعمیر و استفاده مجدد از این قطعه باعث ایجاد نقص در آن دستگاه می شود. بنابراین برای عملکرد بهتر بهتر است پکیج این قطعه تعویض شود. .

 

پیشنهاد میکنیم که تعمیر پکیج دیواری بوش خود را به تکنسین های الکترو خدمات بسپارید

 


:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahsa

آبگرمکن گازی چیست و چگونه کار می کند؟ یکی از سیستم های گرمایشی که در گذشته در بسیاری از خانه ها وجود داشت، آبگرمکن گازی بود. همانطور که از نام این آبگرمکن ها پیداست منبع سوخت آنها گاز یا گازوئیل است. این نوع آبگرمکن ها در دو نوع زمینی و دیواری ساخته می شوند. آبگرمکن های دیواری بدون مخزن هستند و بنابراین فضای کمتری را در خانه اشغال می کنند. بنابراین بهترین گزینه برای استفاده در آپارتمان ها هستند. به آبگرمکن های دیواری آبگرمکن های فوری نیز می گویند. به این ترتیب پس از بازکردن شیر آب، بلافاصله آب گرم از طریق خط لوله در اختیار شما قرار می گیرد.

 

انواع آبگرمکن گازی

آبگرمکن دیواری:

آبگرمکن های دیواری یکی از رایج ترین انواع آبگرمکن هایی هستند که مخزن ندارند. در این نوع آبگرمکن ها پس از بازکردن شیر آب، بلافاصله آب گرم می شود که یکی از پر رنگ ترین مزیت های این نوع آبگرمکن است. البته باید گفت که هزینه خرید و نصب این آبگرمکن به دلیل داشتن مزایای بیشتر بیشتر است.

 

آبگرمکن ایستاده:

آبگرمکن های ایستاده دارای مخزن هستند و حدود 20 تا 80 گالن آب در داخل آن ذخیره می کنند. این نوع آبگرمکن نسبت به آبگرمکن دیواری به زمان بیشتری برای گرم کردن آب نیاز دارد.

 

 

 

آبگرمکن گازی از چه اجزایی تشکیل شده است؟

همانطور که قبلا اشاره کردیم، آبگرمکن گازی به دو صورت دیواری و زمینی وجود دارد و از اجزای مختلفی تشکیل شده است. در ادامه به بررسی اجزای آن می پردازیم.

 

مبدل حرارتی

تیغه یا پره های آلومینیومی

مشعل

الکترود جرقه

درپوش تنظیم

مبدل اصلی

تیغه ها یا باله های آلومینیومی:

این پره ها به صورت شبکه ای در آبگرمکن گازی هستند که لوله های مسی از آن عبور می کنند. این پره ها وظیفه تبادل حرارت شعله با آب داخل لوله های مسی را بر عهده دارند.

 

مبدل حرارتی:

مبدل حرارتی یکی از قطعات آبگرمکن گازی است و این قسمت از ورق های آلومینیومی ساخته شده است. لوله های مسی به صورت کویل در اطراف این مبدل حرارتی تعبیه شده است.

 

مشعل:

شعله آبگرمکن در داخل مشعل تولید می شود که به طور کلی شامل 14 تا 18 نازل می باشد.

 

درپوش تنظیم:

این قطعه در قسمت آبگرمکن بالارتی قرار گرفت که محصولات احتراق را از آبگرمکن خارج کرده و به دودکش منتقل می کند. برای عملکرد بهتر، کلاهک تنظیم باید دارای دودکش استاندارد و کمترین پیچش باشد.

 

الکترود جرقه:

الکترود جرقه 220 ولت را به 12000 ولت تبدیل می کند که باعث ایجاد جرقه در سر الکترود می شود.

 

مبدل اصلی:

کار اصلی مبدل انتقال حرارت از شعله به آب است.

 

 

 

آبگرمکن چگونه کار می کند؟

عملکرد آبگرمکن این است که آب سرد از طریق لوله ای که برای تامین آب سرد استفاده می شود وارد مخزن می شود تا جریان ثابت آب سرد به مخزن ایجاد شود. آب سرد متراکم شده در پایین مخزن توسط یک مشعل گازی در پایین مخزن آب بندی شده گرم می شود. همزمان با گرم شدن آب، آب به سمت بالا حرکت کرده و از طریق لوله تخلیه آب گرم تخلیه می شود. لوله تخلیه آب گرم بسیار کوتاهتر از لوله غوطه وری است. دلیل آن این است که هدف از قیف کردن، گرمترین آبی است که در بالای مخزن است.

 

به طور کلی آبگرمکن از دو نوع ایستاده و دیواری تشکیل شده و منبع سوخت آن گاز یا گازوئیل می باشد. این آبگرمکن ها از دو نوع مخزن دار و بدون مخزن تشکیل شده اند و استفاده از آنها در بین مردم بسیار رایج است.

 

برای اطلاع از آبگرمکن گازی با کارشناسات هوایش تماس بگیرید

 


:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahsa

 

 

احداث پارکینگ در تمامی غلظت های ذکر شده مشمول ضوابط پارکینگ زیر خواهد بود:

 

- صدور پروانه ساختمانی مجاز نخواهد بود مگر اینکه پارکینگ مورد نیاز در نقشه ساختمان پیش بینی شده باشد یا تغییرات آن بر اساس کاربری های شهری طبق ضوابط و مقررات مصوب باشد. صدور پروانه و هرگونه گواهی عدم تخلف یا پایان کار ساختمان مربوط به آن مشروط به تامین پارکینگ های مورد نیاز در همان ساختمان و یا در صورت احراز و تایید عدم امکان تامین پارکینگ در محل مربوطه. ساختمان (قطعه)، در پارکینگ های دارای مدارک قانونی حداکثر به شعاع 250 متر. از ساختمان با توجه به شرایط زیر بلامانع است.

 

- در کلیه مواردی که برای هر واحد ساختمانی (مسکونی یا غیرمسکونی) در خارج از آن و در پارکینگ های مخصوص دارای مدارک رسمی، پارکینگ پیش بینی شده باشد، ذکر شماره و نام پارکینگ و محدوده آن در قسمت مربوطه الزامی است. تشکیل مجمع تقسیمی و مدارک ثبتی واحد مذکور.

 

اگر ضوابط پارکینگ رعایت نشود خطر زیادی دارد و باعث مزاحمت و هرج ومرج میشود

 

- به منظور تشویق و ترغیب ساخت و ساز و تأمین پارکینگ در محدوده املاک و اراضی که تأمین آنها عملاً غیرممکن است و به ویژه در بافت های فرسوده و ریزدانه شهری (در کلیه مناطق به استثنای میراث و تاریخی). زمینه ها) انحصاری محلی تحت شرایط زیر مجاز است:

 

1- دسترسی مستقیم به گذری با حداقل عرض 12 متر (به استثنای شبکه های دسترسی بزرگراه و آزادراه) دارای توجیه فنی.

 

2- تردد ضروری از قبیل دسترسی انحصاری به پارکینگ، عدم ایجاد مزاحمت در املاک همجوار و یا مسدود کردن شبکه های دسترسی منتهی به کالای مورد درخواست و یا ایجاد اختلال و تاخیر برای سایر وسایل نقلیه در حال تردد در معبر مربوطه. رعایت کلیه نکات ایمنی و اصول طراحی هندسی رعایت کردن ضوابط پارکینگ

 

3- حداقل فاصله ایمن از پمپ بنزین ها، مراکز کاهش فشار گاز و گاز 50 متر و حداقل فاصله ایمن از تقاطع های شریانی 50 متر و برای تقاطع هایی با شبکه های دسترسی بیش از شریانی 150 متر و همچنین انجام کلیه اقدامات لازم به منظور کاهش سرعت ورود به پارکینگ.

 

4- دارا بودن کلیه مشخصات فنی استاندارد (شامل: ورودی، خروجی، شعاع پیچ، رمپ، ابعاد و نحوه پارک خودروها و ...)

 

5- حداقل متراژ زمین 300 متر مربع با تامین حداقل 40 (چهل) پارکینگ می باشد.

 

6- عدم محدودیت در سطح شغلی.

 

7- زیرزمین ها فقط به منظور احداث پارکینگ و مشاعات.

 

8- استقرار و احداث بدون مانع خدمات پشتیبانی مسکن در طبقه همکف.

 

9- احداث حداقل 4 (چهار) طبقه در طبقه همکف فقط به منظور احداث پارکینگ و مشاعات.

 

10- صدور هرگونه پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده و ریزدانه منوط به ارائه پارکینگ در شعاع 250 متری بدون مانع می باشد اما صدور گواهی پایان کار ساخت این قبیل املاک. تنها با ارائه مدارک اختصاصی پارکینگ مربوطه در چارچوب امکانات اجرایی این مجوز و سایر پارکینگ های اختصاصی الزامی است.

 

11- سایر راهکارها و دستورالعمل های تکمیلی مربوطه توسط حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز تعیین می شود.

 

 

تبصره 1- آیین نامه اجرایی و نحوه تنظیم اسناد مربوطه و فرم مجامع تفکیک شده پارکینگ های مکانیزه و غیر مکانیزه توسط شهرداری تبریز و با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور حداکثر حداکثر مدت سه ماه پس از ابلاغ ضوابط پارکینگ طرح تفصیلی. توسط شهرداری تبریز تهیه و به واحدهای ذیربط ابلاغ شد.

 

تبصره 2 - در کلیه مواردی که برای هر واحد ساختمانی (مسکونی یا غیرمسکونی) پارکینگ در نظر گرفته شده است، در خارج از آن و در پارکینگهای خاص یا عمومی دارای مدارک رسمی، شماره و نام پارکینگ و محدوده اربعه آن را در. فرم یک مجمع جداگانه و اسناد. ثبت نام واحد مذکور الزامی می باشد.

 

تبصره 3- تامین پارکینگ مورد نیاز آژانس های تاکسیرانی و مسافربری، نمایشگاه های خودرو و فعالیت های مشابهی که مستلزم پارکینگ است چه در خود ملک و چه در خارج از ملک مذکور الزامی است.

 

تبصره 4 - کلیه ادارات، ارگانها، سازمانها، مؤسسات، مؤسسات و شرکتها و بیمارستانهای دولتی، دولتی و خصوصی که مراجعین زیادی دارند در حین ساخت یا نوسازی ساختمان موظف به تأمین 30 درصد پارکینگ مازاد بر سقف می باشند. پارکینگ مورد نیاز برای مشتریان طبق مقررات مربوطه در یک ساختمان و یا در پارکینگ های عمومی مجاور تا شعاع 250 متر هستند.

 

تبصره 5 - احداث پارکینگ مازاد بر ث استانداردها در کلیه مناطق شهر در طبقات زیرزمینی (منهای) با رعایت سطح اشغال 80 درصد در منهای یک و سایر استانداردهای قانونی در صورت کسب مجوز از مراجع قانونی ذیربط و با رعایت ضوابط قانون حفظ و توسعه فضای سبز بلامانع است.

 

تبصره 6 - در کنترل طرح های پارکینگ ساختمان های عمومی (مجتمع های تجاری و معابر با زیربنای بیش از 1000 متر مربع) و ساختمان های اداری و واحدهای آموزشی، بهداشتی، درمانی، کلینیک ها، سینماها و واحدهای تفریحی و گردشگری با اخذ نظر حمل و نقل. و افسر راهنمایی و رانندگی الزامی است. است.

 

 

- در صورتی که پارکینگ در زیرزمین یا همکف ساختمان پیش بینی شده باشد، تراز این قسمت جزء تراکم محاسبه نمی شود.

 

پارکینگ باید دسترسی مستقیم به طبقات (از طریق پله یا آسانسور) داشته باشد.

 

- ورودی پارکینگ باید به گونه ای در نظر گرفته شود که حتی الامکان نیازی به قطع درختان نباشد.

 

- تامین فضای لازم برای پارکینگ متناسب با نوع کاربری ضمن جابجایی و دسترسی مستقیم به کلیه واحدها و به صورت سرپوشیده الزامی است. در مواردی که پارکینگ در محوطه یا فضای باز پیش بینی شده باشد، با توجه به سطح اشغال و پارکینگ های اختصاصی، در یک واحد طراحی و ارائه می شود.

 

برای اینکه تمام ضوابط پارکینگ هارا رعایت کنید بهتر است با شرکت گسترش تجهیزات دانا تماس حاصل فرمایید

 


:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahsa

با مطالعه مطالب زیر می توانید قیمت فروش پکیج زمینی، مشخصات و خرید انواع مدل های موجود در بازار، فروش جدیدترین ها با گارانتی معتبر، تخفیف های ویژه و تصاویر بهترین مدل ها را در ظرفیت های 72000 تا 171000 کیلوکالری در ساعت در انواع مخزن با باک بسته و بدون باک بسته با مصرف گاز و گازوئیل و برق در سایت دماپویا نصب و مشاوره رایگان را مشاهده و بررسی کنید.

 

آنچه در مورد انتخاب و فروش پکیج زمینی با گارانتی اصلی باید بدانیم

پکیج ها از دسته سیستم های حرارت مرکزی هستند که انواع مختلفی دارند و می توان فروش پکیج زمینی را مهمترین آنها دانست که علاوه بر گرمایش محیط با استفاده از آب گرمایش و اتصال آن به مدارهای گرمایش از کف، فن دار از کویل یا رادیاتور می توان برای گرم کردن محیط و همچنین تامین آب گرم بهداشتی مورد نیاز در مدار جداگانه استفاده کرد. از نوع زمینی بیشتر برای مکان هایی استفاده می شود که مدل دیواری جوابگوی تامین آب مورد نیاز محیط مورد نظر نیست و یا در واقع برای ساختمان ها، ویلاها و سایر مکان هایی که نیاز به مقدار اولیه آب گرم یا بیشتر است. موارد مهم گرمای بیشتری ارائه و استفاده می شود. همچنین این سری از سیستم های گرمایشی در دو نوع بدون مخزن و مخزن دار موجود می باشد. در نوع مخزن دار آب در مخزن ذخیره می شود تا در صورت قطع آب و یا نوسان فشار آب مشکلی برای ساکنین پیش نیاید و در هر زمان می توان از آب گرم استفاده کرد. در اختیار داشت. مدل بدون فن در محیط های بسته مانند انبار، پارکینگ، زیرزمین قابل نصب می باشد. در واقع می توان گفت که این سیستم های گرمایشی از نوع پیشرفته موتورخانه های قدیمی هستند و با ایجاد مکانیزم های جدید در آنها به شکل جدیدتر و مدرن تری رسیده اند. به عنوان مثال پکیج ایران رادیاتور نسبت به این سیستم ها صدای کمتر، هزینه نگهداری کمتر و صرفه جویی در مصرف انرژی را از جمله مزایای آن می باشد. در ساختمان های ویلایی، سالن های ورزشی، بیمارستان ها، مراکز تجاری نصب این سری از سیستم ها گرمای بیشتری تولید می کند و به صرفه است. منبع انرژی این دستگاه می تواند گاز، برق یا گازوئیل باشد. این مدل از سیستم گرمایش با موقعیت نصب زمینی نیز در مدل دوگانه سوز (گاز- گازوئیل) تولید می شود و برای مناطقی که دسترسی به گاز ندارند گزینه ایده آلی به شمار می رود. فروش پکیج زمینی

 

انواع پکیج های زمین و ساختار آنها

فروش پکیج زمینی این سری از سیستم های گرمایشی بر اساس نوع سیستم احتراق، عملکرد، سیستم تامین آب گرم، نوع سوخت و مصرف مصرف کننده و مزایا و دسترسی های ایجاد شده توسط شرکت طراح به چند دسته تقسیم می شوند که از مهمترین عوامل می باشند. زیر تاثیرگذار در انتخاب پکیج زمین ذکر خواهد شد.

 

بسته زمینی بر اساس سیستم جرقه زنی

 

پکیج های گرمایش زمینی بر اساس نوع سیستم احتراق به انواع مشعل دار و بدون مشعل تقسیم می شوند و نوع مشعل دار مجهز به مشعل خطی و مبدل حرارتی مستقیم می باشد. سیستم های مشعل دارای دیگ گرمایش نیستند، اما می توانند از مبدل صفحه ای یا مخزن برای تامین مستقیم آب گرم استفاده کنند. همچنین این دستگاه بدون مشعل بر روی زمین نصب می شود و ظرفیت بالاتری نسبت به مدل های مشعل دار دارد و مجهز به دیگ استیل یا چدنی می باشد. یکی از مزایای این مدل استفاده از مشعل گازوئیلی، گازی یا دوگانه سوز است. مجهز بودن این سیستم به دیگ، توان آن را برای تامین گرمایش و آب گرم فضاهای بزرگتر فراهم می کند و در واقع حداکثر ظرفیت استفاده در مکان های بسیار بزرگ است که سایر پکیج های گرمایشی قادر به تامین گرمایش و آب گرم هستند. برای این. آنها نیستند، بهترین و مناسب ترین گزینه ایده آل می تواند این مدل از دستگاه گرمایش باشد.

 

پکیج زمینی بر اساس نوع سیستم تامین آب گرم

 

از نظر سیستم تامین آب گرم، پکیج های گرمایش زمینی به دو سیستم با استفاده از مبدل حرارتی صفحه ای و سیستم با استفاده از مخزن تقسیم می شوند. استفاده از مدل های مجهز به مبدل صفحه ای در مناطقی که آب دارای املاح زیادی است توصیه نمی شود. سختی آب آنها کم است، استفاده می شوند. نوع دیگر پکیج زمینی با سیستم مخزن است که در مبدل ثانویه به جای مبدل صفحه ای از مخزن کویل دار با قابلیت ذخیره آب گرم استفاده می شود. این مدل ها همیشه آب گرم مورد نیاز مصرف کننده را تامین می کنند زیرا همیشه آب گرم ذخیره شده دارند. عملکرد مدل زمینی مانند موتورخانه است و آب گرم بهداشتی را بدون تغییر دما تامین می کنند. علاوه بر این، پکیج های مخزن مقاومت بالایی در برابر ته نشینی دارند و در مکان هایی که نیاز به مقداری آب گرم اولیه است نیز استفاده می شود.

 

انواع پکیج زمین بر اساس نوع سوخت مصرفی

 

فروش پکیج زمینی پکیج زمینی تولید شده و موجود در بازار علاوه بر داشتن مکانیزم های گرمایشی مختلف جهت تامین آب گرم مصرفی و گرمایشی، قابلیت استفاده از سوخت های مختلف را نیز دارد. که شامل برق، گاز و گازوئیل می شود. با توجه به دسترسی مصرف کننده در مناطق مختلف و در صورت کمبود یک سوخت، این امکان را برای مصرف کننده ایجاد کرده است که از سایر سوخت های موجود برای رفع نیاز خود استفاده کند و با بهره مندی از این سری از سیستم ها، گرمایش را فراهم کند. آبگرم مورد نیاز برای سازه

 

برای فروش پکیج زمینی به شرکت تولیدی و صنعتی داتیس کار مراجعه کنید



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahsa

 

 

آیا شما هم به دنبال تعمیر پکیج بوتان هستید؟ حتما می دانید که فرآیند تعمیر پکیج در تهران یک فرآیند مهم و مهم محسوب می شود که به دلیل داشتن یک سری ویژگی های خاص و کلیدی اهمیت زیادی پیدا کرده است. به طور کلی با تعمیر پکیج می توانید به راحتی و بدون مشکل پکیج خود را تعمیر کنید. البته در طول مراحل تعمیر باید به یک سری نکات خاص توجه کنید تا با مشکل مواجه نشوید. تمامی این نکات در فعالیت های شما تاثیر ویژه ای دارد. امروز قصد داریم در مورد روند تعمیر پکیج بوتان و مهمترین مزایای آن با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

مراحل تعمیر پکیج

به طور کلی مراحل تعمیر پکیج بوتان تحت تاثیر یک سری عوامل خاص مانند نوع محصول می باشد. در حال حاضر مدل های زیادی از بسته های بوتان در بازار موجود است. هر کدام از این محصولات زیرمجموعه یک شاخه بزرگتر هستند و هر کدام از این مدل ها یک سری ویژگی های خاص دارند. به طور کلی اولین مرحله تعمیر پکیج بوتان عیب یابی است. با استفاده از عیب یابی می توانید قطعات شکسته را شناسایی کرده و سپس نسبت به رفع مشکل اقدام کنید. جدا از این موضوع، تعمیر پکیج های بوتان به یک سری ابزار و تجهیزات خاص نیز نیاز دارد. برای انجام این کار در بهترین حالت بهتر است وسایل لازم را همراه داشته باشید تا با مشکل مواجه نشوید.

 

پس از عیب یابی نوبت به تعمیر پکیج بوتان می رسد. توجه داشته باشید که تعمیر پکیج بوتان گاهی به چندین روز یا چند هفته نیاز دارد. این باید توسط یک تکنسین بررسی شود. اگر پکیج بدون نیاز به تعویض قطعات قابل تعمیر باشد، هزینه نهایی شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. اما اگر برای تعمیر پکیج خود به یک سری ابزار خاص و قطعات جدید نیاز دارید، باید منتظر افزایش قیمت باشید. در ضمن بهتر است به این نکته نیز توجه داشته باشید که گاهی خسارات وارده به پکیج به قدری شدید و زیاد است که از نظر اقتصادی تعویض آن مزایای بیشتری را به همراه دارد.

 

عیب یابی پکیج های بوتان

عیب یابی پکیج بوتان را می توان یکی از مهمترین و اصلی ترین قسمت های تعمیر پکیج دانست که بسیار حائز اهمیت است. برای عیب یابی می توانید به چراغ های دستگاه و کد خطا توجه کنید. در نسخه های جدیدتر این محصول به راحتی می توانید علائم را نیز بررسی کنید. در لیست زیر می توانید برخی از رایج ترین مشکلات مربوط به پکیج های بوتان را شناسایی کنید. همه این مشکلات بسیار مهم هستند و به شکل خاصی روی کار تاثیر خواهند گذاشت. در نتیجه توجه به این موارد به شما کمک می کند تا به راحتی و بدون مشکل خاصی عیب را پیدا کنید.

 

خاموش و روشن شدن مداوم بسته های بوتان

سر و صدای بیش از حد بسته های بوتان

فعال شدن پکیج با مواد منفجره

افزایش بیش از حد دمای آب هنگام خروج

بسته روشن نمی شود و خاموش می ماند

در تمام این مواقع نباید به راحتی از کنار مشکل گذشت. بهتر است در اسرع وقت و پس از مشخص شدن علائم، از طریق خدمات تیم های تعمیر فعال در این زمینه اقدام شود. البته جالب است بدانید که استفاده از کد خطا نیز به شما در شناسایی بهتر عیب کمک می کند. در طراحی بسته های بوتان یک سری کد خطای خاص وجود دارد.

مزایای تعمیر پکیج نسبت به تعویض آن چیست؟

شاید برای شما هم سوالی پیش بیاید که تعمیر پکیج دقیقا چه مزیتی نسبت به تعویض دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که گاهی تغییر پکیج بوتان تنها گزینه در دسترس افراد تلقی می شود. اما تعمیر آن به شما کمک می کند تا هزینه کمتری بپردازید. برای خرید پکیج های جدیدتر باید بودجه زیادی را صرف خرید و نصب محصولات جدید کنید. اما با تعمیر پکیج فقط قطعه آسیب دیده را تعویض و دستگاه را ریستارت می کنید.

 

تمام محصولات خانگی موجود در بازار دارای ماندگاری هستند. بسته های بوتان نیز از این موضوع مستثنی نیستند. پکیج های بوتان به گونه ای طراحی شده اند که قدرت کارایی بالایی دارند اما بالاخره روزی عمر مفید این محصولات به پایان می رسد. در چنین شرایطی باید به دنبال استفاده از خدمات تیم های تعمیر برای رفع کامل مشکلات باشید. تعمیر پکیج هم از نظر اقتصادی و هم از نظر کاربردی برای شما مفید است. با تعمیر این محصول عمر مفید آن را افزایش می دهید. در نتیجه با تعمیر می توانید مدت زمان بیشتری از پکیج استفاده کنید. به همین دلیل تعمیر پکیج به عنوان اولین انتخاب اکثر افراد شناخته می شود.

 

بررسی هزینه تعمیر پکیج در تهران

به طور کلی برای تعمیر پکیج در تهران باید هزینه مشخصی را پرداخت کنید. هزینه نهایی و پرداخت شما می تواند تحت تاثیر یک سری فاکتورها و فاکتورهای خاص افزایش یا کاهش یابد. هر یک از این عوامل به شکل خاصی بر قیمت تعمیر پکیج تاثیر می گذارد. اولین عاملی که باید در نظر بگیرید شرکت تعمیرات است.

 

تعمیر پکیج بوتان خود را به تکنسین های الکترو خدمات بسپارید

 


:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()